Stadofobi (?)

Jag är på jobbjakt. Jag vill verkligen jobba och därför söker jag jobb överallt. Från norr till söder. Som dom säger på arbetsförmedlingen, man måste ju vara beredd att flytta. Men det finns en stad som jag inte söker jobb i, även om det skulle finnas jobb där. Jag är verkligen skiträdd för denna stad. Malmö. Brr..vilken hemsk stad. Jag vill inte ens åka dit och turista. Alla, till och med bussar, i Malmö blir skjutna, klubbar och restauranger blir bombade. Jag har ingen dödslängtan och skulle jag komma till Malmö skulle det inte ta mer än fem minuter innan jag skjuts ner på gatan och dör för att ambulansen inte kommer fram för att folk kastar sten på den. Visst kan jag flytta för ett jobb men inte till Malmö. Där går gränsen.

Kommentarer
Postat av: Mirre

I AGREE!!

2010-10-30 @ 13:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0