Telephone

Jösses vad jag har ringt ikväll. Min mobilräkning kommer verkligen öka denna månaden. Med massa procent. Men jag är kass på matte så jag tänker inte räkna ut procenten utan helt enkelt bara betala när räkningen kommer. Det är till massa äldre män jag ringer också, men dom är trevliga och jag försöker vara så äckeltrevlig som bara jag kan. Dock, kom jag på mig själv idag när jag var så där äckeltrevlig att jag byter dialekt. Jag pratar som en blandning mellan värmländska och bohusländska, är det det som är dalsländska kanske? Hur som helst så låter det inte som mig och jag försöker låta bli, men jag kan inte. Ska jag vara äckeltrevlig så byter jag dialekt helt enkelt, inget konstigt alls.

Kommentarer
Postat av: Sofie / Mumsfillibaba

Varför byta när du har så vacker dialekt?!:) Tack för grattishälsningarna!

2010-05-11 @ 22:08:01
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0