Long and winding roads

Idag har jag varit på tur. En cykeltur. För jag har fixat med min cykel så att den lever. Jag kan sånt. Det krävs bara lite cykelkedjeolja och lite luft så är det typ klart. Inte svårt alls skulle jag vilja påstå. Jag tog min Lila Vind och trampade på mot Ica i Välviken för jag behövde tandkräm. Jag tänkte att jag skulle ta en annan väg än den jag redan vet om. Jag gillar att utforska vägar jag inte riktigt har koll på. Hur som helst så kommer man ju alltid hem. Det vet jag, för jag har aldrig sovit på en parkbänk till exempel i brist på lokalsinne. Denna gången gick det finfint. Kom hem i svettigt välbehåll med en flourrik tandkräm. Sånt gillas, skarpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0