Bakisslaget

Har man inget bättre för sig en lördag och man är lite trött och bakis kan man till exempel kolla på Körslaget. Det gjorde jag. Det var ju final till och med. Jösses så spännande kan man tycka. Det tyckte jag inte riktigt men ändå så kollade jag. Det var alltså final och den lilla, korta, tjocka Kalle Moreus vann. Konstigt tyckte jag. Men det brukar ju gå åt skogen när folket får rösta. Sedan slog det mig att det är nog något fuffens med detta program och alla vinnare. Tjocka Kalle är programseriens fjärde vinnare och hade färgen röd. Dom andra tre som vunnit är Joakim Cans, som hade färgen röd, Hanna Hedlund och Ola Svensson som båda hade färgen lila. Det är ju helt klart något lurt över detta. Så hade inte Kalle vunnit hade nog Niklas Strömstedt gjort det, för han hade ju lila som sin körfärg. Jo, något fuffens är det allt, sanna mina ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0