Sjukt

Vi svenskar är sjuka. Typ sjukast i världen har jag hört. Jag hatar verkligen att vara sjuk. Gillar det inte alls och det verkar ju helt öken att vara sjukskriven och behöva ha med den där Försäkringskassan att göra. Vilka rikspuckon. Visst det kanske inte är så stimulerande att jobba där men att vara så sjukt taskig mot folk är ju inte okej. Nej jag ska då aldrig mer bli sjuk. Inte i Sverige i alla fall, eller USA. Verkar ganska illa där borta också.

Men än så länge är jag frisk och ikväll ska jag supa skallen av mig. För det är det man gör när man är überfattig och frisk. Skål Sverige!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Madan jag har hittat din blogg:).....Kanske lite efter men bättre sent än aldrig;)

2010-01-23 @ 09:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0