Living next door

Jag har inte haft tid. Jag har inte orkat eller känt ett behov för den delen heller. Hur orkar folk som jobbar heltid och har fler än sig själva att ta hand om?

Jag skulle aldrig orka ta hand om någon annan än mig själv. Den saken är klar. Tur då att jag inte ska ha barn som tjatar om att dom är hungriga eller behöver hjälp med matteläxan så fort man klampar innanför dörren. Att ta hand om sig själv är ibland arbete nog. Sen ska det ju diskas, städas, tvättas och har man ungar ska ju dom dessutom badas och snytas och nattas. Nej, mitt liv levs bäst själv. Eller möjligtvis kan jag bli grannbo. Det är det nya. Kom ihåg vem som sa det först.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk då hur jag har haft de under alla år, med tre grisar

2010-01-24 @ 16:44:02
Postat av: Anonym

¨då kan du tänke deg hur jag har haft de med tre grisar

2010-01-24 @ 16:49:55
Postat av: Marius Holtet

Snart sitter du allt där på resö med en egen husvagn, en äldre man och tre ungar...

2010-01-25 @ 09:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0