Lamm smakar som kofta

Jag vill ha vår, det är ingen nyhet. Jag vill ha vår och nya kläder på kroppen. Har fortfarande julklappspengar som är sparade för just detta ändamål. Nya kläder alltså. Vår är lite svårt att köpa. Framför allt vill jag ha en vit längre kofta. Men det verkar som att butikerna inte förstår att jag vill ha en vit längre kofta. Det finns många fina koftor men dom är inte vita. Synd tycker jag. Ett annat problem med koftor är att vissa är gjorda i material som sticks, kliar och är allmänt obehagligt. Hur tänker man när man gör en kofta i "klityg"? Det finns väl ingen normal människa som frivilligt klär på sig ett kliande plagg. Lite Lambi-inspiration tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0