Jag fryser

Jag har aboslut inget emot det vita vinterland som täcker hela Sverige, faktiskt så gillar jag det. Att vädret är klart friskt och krispigt är trevligt tycker jag. Dock är det mindre trevligt när kylan utomhus letar sig in. Att en utomhustemperatur är 17 grader är en ganska okej siffra. Men den siffran står för graderna inomhus är det inte lika kul längre. Jag fryser verkligen. Och jag fryser aldrig. Ibland längtar jag efter att frysa lite för det är jobbart att hela tiden vara varm. Men nu är det inte kul längre. Inatt sov jag med full mundering plus tjocka stickade sockor. Visst vintern är mysig och fin och att åka pulka kan vara det bästa. Men vill jag frysa går jag ut inte in.

Hur som helst så fick dom tji dom där politikermänniskorna som skulle prata klimat och uppvärmning. Just nu är jag helt för uppvärmningen. Vad är det för fel på sol, flip-flops och grönt gräs?

Kommentarer
Postat av: Barbados-Magnus, Kungen och Foppa

Här ute är det så kallt...

2010-01-08 @ 07:57:58
Postat av: Dieter Kallt

Nu ljuger du. Jag vet att du sitter där med flammande heta kinder, och fläktar med handen. Du kan inte frysa, så mig lurar du ej!

2010-01-08 @ 18:20:38
URL: http://urbanana.blogg.se/
Postat av: Full Frys

Tar e sig e lita brännvin så blir e allt lite varmer!

2010-01-08 @ 18:46:51
Postat av: Mirre

WORD!!! Jag tycker vi drar till jamaica, fixar dreads och hänger med rastafaris och lyssnar på reggae! ;P :D jah man!!



pusspuss baby

2010-01-08 @ 19:12:18
Postat av: Mirre

jamaica baby, jamaica!! :D

längtar tills du kommer hem till byn !! pussss<3

2010-01-09 @ 00:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0