Flakes

Det finns många olika flingor här i världen. Frukostflingor, eller ja, CornFlakes, AllBran och allt annat som har tuppen på sig gillas ju. Kokosflingor gillar jag egentligen inte. Bara om dom sitter på chokladbollar. Annars är kokos inte någon höjdare. När jag ändå är inne på höjder så kan ju också snöflingor nämnas. Just i detta nu faller det en jäkla massa flingor ner och det yrar, blåser och har sig. Nu har det varit vinter länge nog tycker jag. Jag vill inte ha mer snö eller flingor som yrar. Jag vill ha knoppar som brister, sol som värmer och vita nya tygskor. Tänk den som ändå vore en björn. Tänk att få gå i ide och sova lagom länge till gräset är grönt och fåglarna sprider sitt jäkla kvitter. Saken är biff, björn är djuret att va.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-27 @ 16:46:50
Postat av: Mirre

jupp, jag vill just nu vara en björn.. :)



pusssss söt <3 (L) <3

2010-01-27 @ 16:48:12
Postat av: Bamse

HOONUUNG!

2010-01-27 @ 21:25:02
Postat av: Är det Kellogstuppen...

...så att säga

2010-01-28 @ 20:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0