Basbollar

Verkligheten som så smått har börjat idag har bestått av mathandling och den horibla informationen om att busspriserna har blivit dyrare. Smyghöjning verkar vara det nya för Karlstad buss. Kanske kan någon som jobbar på den där stora organisationen i storstaden föra min klagan vidare. Jag är ju trots allt bara en fattig student.

Men annars är det okej, jag trivs med verkligheten. I alla fall min verklighet. Andras verklighet kanske inte är lika bra som min. Men det orkar jag inte fokusera på. Då pajar jag ju min egna fantastiska verklighet.

Något annat fantastiskt är The Baseballs. En helt supersöt grupp från Tyskland. Kul att dom är därifrån tycker jag. Lite kursivt på något sätt. Men kul.


Kommentarer
Postat av: Mirre

baby baby! :D Hoppas du hade ett toppen nyår och att allt är bra med dig :) vi höres! kisskiss <3

2010-01-04 @ 14:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0