Kulturtant

Jag har fått kommentarer där det frågas om vad jag ska plugga för något. Därför tänker jag nu vara en bra bloggerska och göra som bra bloggerskor gör - svara på kommentarerna.



Kära läsare!

Till hösten ska jag byta kläderna i min garderob mot lite mer pösiga, skrynkliga outfits i linnetyg. Jag ska klippa mig en kort page och färga håret rött, jag ska köpa mig ett rött läppstift, gärna ett billigt eftersom jag måste använda det varje dag, och jag ska införskaffa mig lite udda smycken, väskor och skor. Jag ska, om du inte redan förstått det, bli kulturtant på heltid och läsa kulturgeografi.



Kulturtanten - mitt framtida jag


Kommentarer
Postat av: Evelina

haha helt fantastiskt! Men nu tycker jag att kulturtanten kan komma tillbaka snart... =)

2010-08-09 @ 18:00:44
URL: http://evelinaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0