Time goes by

Kvällarna ska tydligen bli ljusare och allt ska bli så härligt och bra när vi alla ställer fram klockan en timme. Visst jag är för att det blir ljusare på kvällarna och att vi närmar oss vår och sommar. Men jag tycker det är lite jobbigt också för att jag som icke-teknisk människa måste lyckas ändra om klockan här på min bogg. Jag minns hur jag kämpade med att få in den till en början och sedan när jag var tvungen att ändra den förra gången vi skulle ändra tiden tog det en evighet att få till rätt tid. Ett jäkla jobb det där med att hålla tiden. Men jag ska försöka. Annars skiter jag i det helt enkelt, det är ju snart dags att vrida visarna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0