Käppar

Livet har varit bra i det sista. Saker och ting har flytit på och jag har gottat mig. Jag gillar när livet fungerar så. Denna vecka börjar dock stressen, C-uppsatsen. Nu ska det verkligen göras och jag är nervös. Men trots min nervositet kändes det bra. Kändes. Det känns inte bra längre. Inte på grund av det som ska skrivas. Inte på grund av tiden, utan på grund av handledningen. Jag har inte koll på vem handledaren är som vi har fått mer att hon bor i Dalarna och tydligen har påsklov denna vecka med sina barn. Vem fan bor i Dalarna och jobbar på Karlstads universitet? Jag blir så trött på allt. Hur ska detta kunna fungera? Handledning på distans har jag då inte godkänt. Jag pluggar ju för tusan inte ens distans. Åh, vad jag älskar att få sketna käppar i mitt fina nypolerade hjul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0