Blommig

Igår efter jag hade handlat kanske onödigt mycket mat och höll på att packa upp allt hemma märkte jag att jag inte hade så mycket frukostmaterial som jag trodde. Tråkigt tyckte jag, så idag köpte jag mig frukostmaterial i form av lite bröd, yoghurt och smaskigt pålägg. Men jag köpte en annan grej också. För första gången i mitt liv köpte jag en falukorv. Jag fick för mig att det kan ju vara gott med kanske lite ugnsfalu någon dag så den fick åka med i korgen. Falukorv känns egentligen som ganska äckligt men jag ska nog klara av att trolla med den så den blir alldeles underbart god. Så god att Kungen skulle vilja smaka.

Kommentarer
Postat av: En norsk zigenare i Sverige

Då har vi nattamat i natt då....

2010-04-30 @ 13:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0