22 och rynkfri

PRO är en organisation för alla pensionärer. På de flesta orter finns en PRO-förening dit du är välkommen. Här kan du möta nya vänner, resa, läsa om något du är intresserad av tillsammans med andra, sjunga i kör, motionera eller vara med i andra aktiviteter.

När jag blir gammal ska jag bli en cool tant. Om jag behöver en rullator ska den pimpas och jag ska ha mina Converse. Men en tanke har slagit mig, jag är redan gammal. Inte lastgammal men äldre, i alla fall om man jämför med dagens ungdomar som hänger på krogen. Men det är okej, jag har ingen åldersnoja eller panik för att jag någon dag kommer vara 42. Nej, jag har panik för att alla små har blivit så stora. När hände det? Hur hände det? Och varför är dom så många? Nej, jag ska nog passa på att bli medlem i PRO redan nu. Bra förmåner får man också och jag behöver verkligen klippa mig. Pensionärsrabatt är fint det.

Kommentarer
Postat av: Mirre

hahah, kan se det framför mig.. du och jag ca70 bast med varsin pimpad rullator! :P

var nice prata med dig idag, o vi ses snart..de går fortare än vad man tror! cant wait! :)

pusssss

2010-04-19 @ 22:59:14
Postat av: 24-årig upprörd läsare

22 år och gammal?! Oj oj oj hörru du. Vänta tills du är 24....



2010-04-21 @ 09:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0