These boots

Stöveljakt. Det låter så där riktigt erotiskt och upphetsande så man knappt vet vart man ska göra av sig själv. Jag hade spatat in ett par kängor så jag bad systrarna hojta så jag kunde haka på deras stöveljakt. Jag var lite skeptiskt inför dessa kängor jag spanat in. Jag var rädd för att jag skulle se ut som någon som gillar Hitler och alla idéer han hade för sig. Rädd för att jag skulle se ut som en förrymd lumpare. Men prova var jag tvungen, annars skulle jag ju inte veta. Jag provade och det vart ju ganska bra. Visst lite militärvarning var det ju, men jag känner mig inte som en Hitlerkompis och det var ju det jag var rädd för. Men när jag står där i butiken med mina kängor på får jag en sån där hemsk och elak känsla. Jag ville sparka någon, verkligen sparka någon med mina kängor. Det är ju helt sjukt. Men som vanligt så är jag ju lite knäpp. Men att jag ville sparka någon? Det var nog det knasigaste.




Kommentarer
Postat av: Mirre

Hahaha :P jag har "sånna" kängor oxå! Familjen kallar dem nastistkängor..men jag diggar dem o ser dem inte alls så.. :) vill ju ha bild på din! :D pusss

2009-10-15 @ 21:09:32
URL: http://mlg.webblogg.se/
Postat av: Emma Andersson

hahah, det ser ju fan ut som sådana Göring och gubbarna hade på sig...

2009-10-15 @ 23:23:01
Postat av: jaanet

jag älskar såna.. men jag känner också nazist. Eller som jag försöker leka punkare! Men snygga.. jag ska hitta ett par perfekta nu till vintern :D

2009-10-16 @ 14:56:18
URL: http://janeteklund.blogg.se/
Postat av: Vaskepulver

Framskrids partiet...

2009-10-17 @ 14:59:48
Postat av: Anonym

RAUS!

2009-10-18 @ 22:35:11
URL: http://urbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0