Sucky

I sommar fick jag veta att jag var en viktig person. Och viktiga personer dom svarar i sin telefon när det ringer och dom ska finnas på plats där det händer, när det händer. Det brukar jag vara. Jag brukar vara som den där sleven som alltid ska vara mitt i grytan. Men inte nu. Inte på ett bra tag framöver. Jag har andra ärenden nu. För jag en viktig person på många olika håll. Men jag kommer att vara sucky. Så är det. Men ibland är det så. Återkom gära i november. Då har jag återgått till att vara den där sleven igen. 

               
                                                            En väldigt viktig slev


Kommentarer
Postat av: Mirre

Jaaa men eller hur! :P aja..det har slutat snöa nu iaf som tur är!! :P allt bra med dig annars då?

pusss ps: dina boots är nice! :)

2009-10-16 @ 11:26:41
URL: http://mlg.webblogg.se/
Postat av: Mirre

Det är bra med mig! :D kollar på Idol, är Michael Jackson tema ikväll! De flesta kommer nog skämma ut sig..men men :P Finns ju bara en King Of Pop! (L) pusssss

2009-10-16 @ 20:50:17
URL: http://mlg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0