Parler vous anglais?

En lång dag i skolan. En lång, seg dag i skolan. En lång, seg dag fylld med dålig engelska i skolan. Kurs på engelska i all ära. Det är kul. Jag gillar engelska. Men jag ogillar också när personer pratar fruktansvärd dålig engelska. Jag förstår ju självklart att alla inte kan vara bäst på engelska men mina öron blöder. Värst är ändå inte presentationerna med halvkass engelska på kinensiska,tyska eller svenska utan läraren. Hon kan verkligen inte engelska. Jag menar verkligen inte alls. Hon är liten och nervös. Det låter som att hon ska börja gråta när hon pratar. Jag klarar inte av det. Mina öron blöder jättemycket. Mer engelska åt folket! Mina öron tyar inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0