Home Sweet Home

Idag kunde man göra ett test i Metro för att få reda på vilken av hemmafruarna man är. Hemmafruarna i Desperate Housewifes alltså. Jag tänkte att jag är ju ingen hemmafru, har ju varken barn eller man men gjorde testet ändå. Jo då, visst är jag en äkta hemmafru. Den värsta av dom alla till och med. Bree van de Kamp. Men sen tänkte jag efter. Visst, jag har varken man eller barn och det är jag väldigt nöjd med men visst tusan är jag så där äckelpedant, organsiserad och rent av ett kontrollfreak. Jag lagar oftast min mat från scratch och jag gillar att baka. Jag kan sy, visst det gäller bara knappar och hål men visst fan syr jag. Och jag kan fixa lite med verktyg till och med. Fixade min skrivbordslampa idag och det innefattade både glödlampsbyte och skruvning med mejsel. Jag trivs ganska bra med att vara huslig, så länge jag slipper ett par snorungar runt mina fötter kan jag leva med att jag är som Bree.


Kommentarer
Postat av: Martin Timell

Dina hemmafrusysslor behöver dock kompletteras ned karlar som kommer och fixar sängen och persiennerna...

2009-10-06 @ 16:49:58
Postat av: Anonym

2009-10-06 @ 17:54:21
Postat av: nån som vet

2009-10-06 @ 18:09:41
Postat av: nån som vet

persienner är du inte bra på

2009-10-06 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0