Göra ingenting

Idag är en sådan där dag när jag egentligen inte gör någonting. Det är skönt. Jag har lyckats få i mig mat och skrivit så pass mycket på min analys så att det nu bara saknas 62 ord, räcker fint till en finurlig slutkläm det. Men jag har inte varit ute, jag har inte duschat som jag tänkt göra. Inte heller har jag diskat än. Men sängen är bäddad så som den ska vara. Det är sköna fredag idag och det ska det fortsätta vara. Ska diska och duscha, det har jag bestämt. Sen ska jag halvdö i soffan och kolla på idol och någon söt romantisk film innan jag läser klart min bok. Imorgon kommer mor och far på besök och jag ska äntligen få upp min persienn. Och Markus ska äntligen få sin utlovade tacos. Det är lycka det. Tacos och persienn, vad vore livet utan det?

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0