Det ligger i generna

Nu har pendantkärringen vart framme igen. Har inget för mig. Har varken föreläsning eller någon uppgift att jobba med så jag tog fram alla mina kemikalier och gjorde rent hus. Nu luktar det konstgjord citron i hela lägenheten och det är så där perfekt och fint överallt. Jag är knäpp jag vet det. Men det ligger i min natur. Jag tror jag fått det farmor. Alla andra konstiga beteenden har jag ju fått från farmor så vaför inte även pedantkärringen. Men jag har inget emot att vara lik farmor. Hon är ju så söt.

Kommentarer
Postat av: Vanlig öring

Har du ingen skola imorgon så kan du gärna få ta ett varv på 80an också...

2009-10-12 @ 17:59:53
Postat av: Erika

Du är välkommen upp till Fröding också ;)

2009-10-14 @ 15:30:02
URL: http://erikalik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0