Späckat

Grupparbetet är klart, bara redovisningen kvar. Skönt att jag kan åka hem med gott samvete i helgen. Packningen är i full gång och det är helt otroligt hur mycket jag ska släpa med mig hem. Men det ska allt gå och jag är glad att jag ska åka i två omgångar. Hade allt varit tufft att släpa på mitt pick och pack en vända. Hoppas att jag kan få åka bil tillbaka efter sommaren, *blink blink*. Ska som sagt hem i helgen. Ska fira Mirre som fyller år imorgon och gå på syster ysters konfirmation. Sen ska jag tillbaka för redovisningen innan jag åker hem igen för söta brors student. Japp, mitt schema är ganska späckat, men det är kul.

Kvällen har spenderats på Arena. Gratismat för som tack för att jag varit ambassadör. Hamburgare är aldrig fel, även om det kan ta lite tid. Imorgon väntar sittning, slutspel med klassen innan vi går olika öden till mötes alla goa kamrater. Jag och min kompanjon ska klä ut oss till...




...jupp, Pettson & Findus. Jag är Pettson. Jag gillar ju inte katter men det får allt gå för en kväll.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du får faktiskt gilla katter för en kväll!! =)

2009-05-27 @ 21:33:45
URL: http://evelinaan.blogg.se/
Postat av: Mirre

Åh snart kommer du hem! :D :D miss u like crazy bitch! <3<3

2009-05-28 @ 08:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0