Rörliga bilder

Det känns äntligen som att jag är på rätt spår. Det känns som att jag har blivit lättare. Inte kroppsligt tyvärr, jag klagar inte dock, men tankemässigt. Jag har ingen panik som jag haft tidigare. Jag har accepterat och gått vidare. Ibland blir det inte helt som man tänkt sig, misstag görs, men det är okej. Allt eller i alla fall det mesta går att fixa till. Det är därför man får andra chanser. Ibland kanske tre till och med. Livet är allt en ganska fantastisk sak. I like it.

Ikväll pausar jag. Jag stänger av ett litet tag, glömmer verkligheten och går på bio. Det ska bli kul. Filmen verkar grymt bra också så detta gillas. Sällskapet är inte så tokigt det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0