Moneymaker

Det var trevligt igår men jag ogillar människor. Det är för lite respekt och för lite utrymme för att det hela ska bli bra. Men annars bra. Jag hittade ju pengar. Som vanligt. Denna gången dock lite mer än sist. 121 kronor rikare blev jag. Tack så mycket för det. Härligt också att min busstaktik fungerar trots lite oväntade tvistar.

Idag pausar jag från plugget. Blir seriöst imorgon. Ska till skolan och allt för denna gången ska det gå. Det måste det göra. Så idag har jag städat istället. Det blev fint, rent och fräscht. Precis som jag vill ha det. Snart ska jag också bli fräsch. Kan ju inte gå på kalas och lukta äckel, nej det går icke.

Alizee är bra. Det är sant. Hon dansar fint. Det tycker alla pojkar och jag också. Fin guldfisk på rumpan har hon också. Jag hade guldfiskar en gång. Dom hette Gilbert och Gulliver. Dom dog. Men inte sörjer jag, nej idag är jag glad. Lite som en Golden Retriver.

Kommentarer
Postat av: emilie

jag gillar din blogg madde =)

2009-05-09 @ 13:17:51
URL: http://missemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0