Missing

Jag har tappat min fotlänk. Det är inte okej. Jag gillar ju min fotlänk. Den var fin. Men jag kan ju inte alltid ha bra karma. Har kanske haft för mycket tur det sista med borttappade saker så universum tyckte att det skulle jämnas ut lite nu. Tråkigt tycker jag.

Igår var det födelsedagsfest. Det var trevligt och roligt. Mest för att det är så tacksamt att reta Anton. Kan vara min nya hobby. Festen fortsatte på Harrys och jag hittade som vanligt pengar som denna gång räckte till en öl. Helt otroligt att jag hittar pengar hela tiden. Fantastiskt om jag får säga det självt.

När jag väntade på bussen hem pratade jag norska i telefon med en dude, men han hade mage att säga att jag inte pratade riktig norska. Det kan vara det dummaste jag hört på länge. Jag vet att jag pratar riktig norska så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0