Konstigt

Jag har en konstig känsla i kroppen. Ett slags pirr som mest påminner om nervositet. Vet dock inte varför det pirret finns i mig, jag har ju inget att vara nervös för. Eller? Kanske är det för att nästan allt är packat och jag snart kommer lämna Karlstad. Vad vet jag, men pirret vill inte försvinna. Det är jobbigt, jag vill inte pirra. Inte nu och inte så.

Just nu har regnet pausat men det kommer nog snart börja vräka igen. Men jag ska inte ha med mig paraply, nej, jag har min hatt jag. That's all I need. Och mina öl. Snart är det sittning och jag är redo.

Vill säga grattis till Miriam, min bitch, som fyller år idag. Grattis Bitch!!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Taack biatch! :D <3<3

2009-05-28 @ 18:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0