Det schtekte

Det var trevligt igår. En dag full av schtek-aktiviteter. Först schtekte vi oss själva i solen för det var varmt så varför inte passa på. Det dracks bubbel och hjulades på gräset. Jag är avundsjuk på dom som kan hjula. Har aldrig kunnat det och kommer förmodligen aldrig att kunna det. Men jag ska nog överleva. Schtekningen fortsatte hos Emilie. Jag schtekte en go fläskfilé på grillen. Gott med öl och potatissallad. Festen fortsatte hos Rasmusen med mer schtek. Jag fick en uppenbarelse, att vara singel är ganska gott. Inte alls dumt. Sen fick jag och veta att jag är läskig för att jag har ett bra minne och inte riktigt glömmer folk. 

Kvällen slutade med en liten klädtävling allt för att få Kalle att klä av sig. Det gick inte så bra men det var kul. Och jag har hela frysen full med Turkisk peppar-glass. Den var inte god så ska bjuda bort den till någon som vill ha. 

Till B_Happy, man behöver inte träna när man redan är perfekt, hehe.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0