Det blir alltid värre framåt natten

Det är på kvällarna jag fastnar i mina tankar. Börjar fundera och ibland försvinner inte mina tankar och idéer. Jag får panik och vill att allt ska vara fixat och klart på en gång.

Just nu snurrar sommarjobb i min skalle. Jag har ännu inte fått något och sommaren närmar sig, och det med stormsteg. Jag har en plan ifall jag inte skulle få något sommarjobb. Planen känns bra och den är fullt genomförbar. Jag har dock kommit på ett problem som skrämmer mig lite. Om jag inte får jobba denna sommaren finns det inga goa skattepengar att tacka för och ta emot nästa år. Så hur tusan ska jag klara mig nästa år då? Kanske dumt att panika över det nu men svårt att låta bli.

Paniken sprider sig och tankarna växer. Men ska försöka sova snart, imorgon väntar ännu mer tankspriddhet. Plan 2 i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Mirre

det kommer att lösa sig, det gör det alltid! ;) pusspuss sötis (L)

2009-05-06 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0