Det är tanken som räknas

Jag kan inte sova. Min hjärna vill inte stänga av sig men jag vill att den ska det. Varför lyssnar inte min kropp på mig? Well well, kanske lika bra att plugga lite till då.

När någon fyller år ska denne få presenter. Det behöver inte alltid vara materiella saker. Ibland kan det vara en sån simpel sak som att ringa till en radiostation för att önska en låt åt den som fyller år och gratta på det viset. Jag försökte detta idag men det gick inte helt som planerat. Kanske inte var så simplet ändå? Men det är tanken som räknas. Det har jag fått lära mig. Men det får nog bli någon liten materiell sak på festen framöver. Typ som kompensation.

Hur som haver, Grattis Eve på födelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0