Black & White

Det var svart och det var vitt. Alla var uppklädda och jättefina. Det åts marängtårta och kladdkaka. Paket öppnades och bål dracks. Det spelades sanning och konsekvens med lite pinsamma inslag, men det är ju så det ska vara.
 
Eurovision var väl sådär, som det alltid brukar vara tycker jag. Men för en gång skull vann ju en bra låt. Kul för Norge också med tanke på att det är nationaldag idag. Min sista nationaldag som norsk dessutom. Kommer efter sommaren att bli stolt svensk medborgare. Inte länge utlänning, äntligen kommer jag vara en del av samhället.

Kvällen fortsatte på Harrys och det var faktiskt riktigt kul. Det var kul att bara få släppa loss och bara vara. Inte bry sig om något. Härligt sällskap, bra musik, våldtäkt, tryckare och serenad, bättre kan det inte bli eller? Jo, lite. Hittade ju en 100-lapp denna utekvällen också. Härligt extraknäck tycker jag.



Ja, vi elsker dette landet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0