Änglar och Demoner

Den var bra. Jag gillade den. En härlig rulle skulle man kunna säga, med härligt sällskap. Bra musik var det i filmen också. Älskar filmmusik, så där fantastiskt fint och pampigt.

Jag kom också på att jag har en del gemensamt med huvudrollen, Robert Langdon. Vi är inte religiösa men tycker att religion är intressant. Det är ett roligt samtalsämne som trycker på en hel del känsliga knappar hos folk vilket alltid är kul. Kan dock hända att han är lite mer intelligent än mig. Men det är inte mycket det. Den bästa saken jag fann som vi hade gemensamt jag och denna påhittade människa är våra klockor. Kan du tro att han precis som jag har en Musse Pigg-klocka? Det gjorde mig glad. Det var kul. En, till trots påhittad, människa utöver mig som har en klocka med Musse Pigg som visare. Det gillas skarpt.

Ska tillägga att filmen hade varit minst lika bra utan klockan också, men du förstår hur jag tänker?

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag ska hålla utkik efter klockan ikväll!!!

2009-05-14 @ 14:26:05
URL: http://erikalik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0