Vagabond

Nu på morgonen har jag lekt. Jag har lekt vagabond. Jag har vandrat, utan att veta vart jag egentligen är och vilken väg jag ska gå. Jag hittade till slut terräng som kändes bekant och till slut kom jag hem. Det gick bra. För nu sitter jag ju här hemma igen. Jag kom på en sak när jag gick. Jag behöver skor. Faktiskt, jag gör det. Till och med mina enda vattentäta skor har nu hål i sig. Då tycker jag att det är okej att köpa skor. Det blir liksom ett bra och ett nödvändigt inköp. Jag kan ju inte gå runt med blöta fötter hela dagarna i ända. Nej, det går ju verkligen inte. Så efter tvätten är det jag som åker till Skopunkten.

Kommentarer
Postat av: Cornelius

Somliga går med trasiga skor...

2009-03-05 @ 14:38:51
Postat av: u

han heter Cornelis!! Inget U Jarre, när ska du lära dig d? :)

2009-03-05 @ 20:16:14
URL: http://urbanana.blogg.se/
Postat av: Anonym

på lolloianska blir det u....huhuhu

2009-03-06 @ 12:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0