Svordom & Mustasch

Igår var kul. Jag skulle ju stanna hemma och glotta på Robinson. Men Jag begav mig till Markus för att kolla på fotbollen med pojkarna istället. Jag som är så intresserad. Hur som haver så blir det 0-0 och Ronaldo var lika svettig som vanligt.
 
Efter fotbollen begav vi oss till Rumpan för en sista kväll nu när det stänger. Vi hängde alla in våra jackor och hade det trevligt i en halvtimme eller så innan det var stängningsdags. Vi gick för att hämta jackorna och min var borta. Igen. Det är andra gången den blir snodd, men denna gången kommer den inte komma tillbaka. Vi gick många varv runt Campus men ingen jacka. Istället snodde vi med oss skurmedel och en mopp och började spela baseball/amerikansk fotboll. Det behövde jag. Då blev jag glad igen och glömde bort det där med jackan för en stund. Kvällen slutade med mikromackor hemma hos mig. Det var trevligt. Men fan vad jag älskade den jackan.

Dagens ros går till Anton som på ett gentlemannnasätt lånade ut sin jacka till mig resten av kvällen för att jag frös. Dagens hatt går solklart till "Spanjoren", eller Amish som vi valde att kalla honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

neh, var det din skinnjacka? :(



pusspuss <3

2009-03-29 @ 12:39:31
Postat av: Mirre

jag som skickade :P



peace!

2009-03-29 @ 12:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0