SplishSplash

Vatten. Nästan hela dagen. Men vatten är kul. Jag gillar vatten.

Har vart på badhuset två gånger idag.
En gång på morgonen och en gång på eftermiddagen. På morgonen var jag själv, på eftermiddagen hade jag sällskap. Teknik skulle läras ut, om det gick är en annan femma men det var trevligt. As usual. Imorgon ska jag dock hålla mig på torra land. Blir en promenix istället. Inte mina nya skor, men i mina "ut-och-gå-skor". Mina nya skor ska jag ha till annat, för dom är fina. Det är bekräftat.

Nu mat, för äta bör man annars dör man. Sen ska jag chilla i soffan. Har vart duktig idag. Du får kalla mig hurtbulle för någon har redan börjat med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0