Sober Party

Skulle gått på bio igår. Blev inte så. Blev en kväll på Harrys istället. Men det var kul. Jättekul.

Kvällen började hemma hos Eve och Emmy med mycket god thaimat. Mumma på det. Sedan var det dags för flickorna att göra sig iordning och Urban fick vara stylist. Ytterligare två droppade in och festen var i gång. Vi lyssnade på gamla godingar och kollade barnkort på systrarna.

Nere på stan gjorde vi ett försök på Ankan men den gubben gick inte då en var under 20, Harrys var lite vänligare och släppte glatt in oss alla. Först på agendan som alltid, ett toabesök, sen baren. Vi skålade, jag med Pepsi, dom andra med olika former av alkohol. Vi dansade och dansade och dansade och jag blev bara svettigare och svettigare. Snacka om träningspass. Det var en trevlig kväll igår och jag var duktig som ingen nattamat åt. Cred till mig.

P.s. Jag är en brudmagnet. Det är bekräftat. Av flatan i rutig skjorta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0