Puh...

Det är lördag. Jag är lite lagom sliten. Allt släpper nu. Ångesten och nervositeten är borta. I alla fall för ett litet tag.

Igår gjordes tentan. Det var skönt att få den avklarad så jag kan börja andas igen. Jag håller tummarna och hoppas att jag klarade den. Det känns som att jag kan ha gjort, fast jag kan lika gärna ha kuggat. Det känns lite konstigt. Men skönt.

Efter tentan väntade tentafest, hemma hos mig. Jag, Eve, Emmy och Karro (med K) käkade thaimat innan de övriga droppade in. Det stora köket på Duvkulla var snart fullt med glada lättade människor som lagt tentan bakom sig. Och några andra som bara ville festa. Det var en trevlig förfest med mycket skoj och mitt tema erotikfest gick igenom. Folk undrar varför jag valde det temat, det var väl inte så konstigt när det är Inferno som festar loss. Kvällen fortsatte på Harrys som bjöd på en riktigt rolig kväll. Jag dansade med en skäggig man i svart i svart kostym, med nån konstig kille som tyckte om att leka med sin skjorta och någon annan som gillade att sjunga med i låtarna, precis som jag, och han gillade nog Eve också. Ganska säker på det.

Jag slutade kvällen med värk i fötterna och en burgare från BK. Sexiga samtal med min och Carros (med C) Anton. Vi är nog ihop alla tre nu. Verkar så efter att våra frikort gick igenom. Hemma städade jag iordning efter kalaset innan jag vandrade in i drömmarnas land.

Idag ska jag bo i min soffa göra ingenting. Ska dock börja ta tag i mitt liv idag, och det med en dusch. Skönt. Jag är på G. I can feel it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0