Pick me up

Idag har vart en bra dag. Så där riktigt soft och härlig. Började med att åka till simhallen. Simmade en si så där 1,5 kilometer. Jag har ju så förbaskat svårt att komma ihåg vilken längd jag är på. Men men, när jag hade simmat klart mina längder och skulle köra lite avslutande slappsimning började en kille prata med mig. Jag hade känt att han hade tittat på mig men försökt att inte bry mig. Han frågade om jag var helt slut, tydligen såg det så ut. Men icke sa jag. Jag pausade ju bara innan jag skulle påbörja min slappisrunda. Han babblade på om andra skaker men jag var inte så intresserad. Det var ju synd att han var 30+ och pratade dålig svenska. Annars jäklar. Eller, nej, kanske inte.

Hemma i brevlådan väntade deklarationen. Härligt säger jag till det. Ska nog överleva med marginal. Nu hoppas jag bara att jag får jobbet på badet. Det som lät så säkert i början gör mig nu lite nervös.

Imorgon börjar nya kursen och efter det ska jag spana in kungen och drottningen när dom ska till All världens mat. Har inget bättre för mig innan tvättiden. Ska bli intressant. Nån som ska med och spana?


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hahaha, det måste vara samma kille som Elin snackat om. Samma signalement ;) Hon är ju också och simmar en del. Nu får ni slåss om honom ;)

2009-04-01 @ 23:38:31
URL: http://dreamoffice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0