Mot Byn

Idag ska jag ut på en resa. En resa först västerut för att komma lite mer söderut. Jag ska hem till byn. Hem till Falköping.

Jag ska hem och jobba för Uni med Eve och vi passar på att stanna helgen ut och leva på gratismat från mamma och pappa. Vi ska göra Falköping lite osäkrare med vår närvaro. Det ska bli skönt att komma bort från stressen och ångesten som infinner sig praktiskt taget varje dag här nu. Vill bara att allt ska få bli gjort och borta ur planeringen. Orkar inte med det längre. Det tär. Så därför passar denna resa in så underbart bra. Ska ha så jäkla kul hemma.



"Home Sweet Home"

Kommentarer
Postat av: Mirre

ska bli så hilma kul ! :D har längtat så länge efter denna helgen! :D :D

pusss <3<3

2009-03-11 @ 15:20:15
Postat av: Anonym

detta ser jag verkligen fram emot :D KUUUL! pusspuss<3

2009-03-11 @ 21:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0