Kritvitt

"Nån där uppe måste ha sett mig, och tänkt att nu så är det väl ändå hennes tur..."

Så sjöng Lisa Nilsson en gång, tror inte att det handlade om mig, inte just nu i alla fall. Kunde vart lite bättre tider. Det positiva just nu är i alla fall att jag känner mig bättre tack vare all medicin och att jag har vunnit en tävling. Första pris dessutom.

Det är vita tider nu. Jag har alkoholförbud i elva dagar och snön har gjort en comeback. Inte som Spice Girls utan snarare som Britney. Det yr snö ute så jag blir tokig. Jag som trodde att det var dags för lite ljusare, varmare och härligare tider, tänk så fel.

Fick information idag om kurser och praktik inför den fria terminen. Blev dock inte klokare, kände mig som ett ännu större frågetecken. Jag har i och för sig några kurser som jag kan tänka mig att läsa och praktik vet jag att jag vill ha. Frågan är bara vart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0