Jag vill se ut som ett päron

Idag var det shopping. För hela slanten. Inget plugg alls bara massa kläder och skor. I like.

Det var en härlig vandring på stan idag. Jag, Eve och Emmy gjorde en noga genomgång av stan och vi provade både underkläder, toppar och skor. Underkläderna var nog det mest intressanta. Vilka bomber vi har flickor. Helt otroligt. Köpte dock inga underkläder, blev lite smått rädd och obekväm av det. Men däremot kom jag hem med strumpor, nagellack, två t-shirts, en kofta, strumpbyxor och tre par skor. Varav ett par är med klack. Ja, det är sant. Klack, kilklack dock. Men ändå. Det tar sig för mig. Kanske struttar jag runt på high heels inom en snart framtid. Det var en lyckad shoppingtur idag. Känner mig nöjd, med det mesta i alla fall. Vill ändra på en sak bara. Jag vill gå från att vara ett äpple till ett päron. Jag vill se ut som ett päron!

Kvällen avslutades med goa våfflor med goa brudar. Sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0