Jag färgar politiken rosa och lila och...

Tentaplugget är igång och det känns faktiskt bra. Jag befinner mig nog på nyorientering på den där S-kurvan och det känns förjäkla bra. Kanske allt känns så mycket bättre för att jag har renskrivit allt i ett nytt block med färgade pennor. Jag har alla möjliga färger, rosa, lila, blå, turkos, grön och svart. Det blir så fint när jag skriver. Politiken blir så fin och rolig. Kanske jag rent av kan klara tentan tack vare all färg. Ska ska färga allt i fortsättningen. Det bli så kul då.

Dagen i övrigt har bestått av att vandra runt på Wettergren-dagen och ätit gratis godis och druckit gratis varm choklad. Mumma. Men jag undrar en sak - vem är den där Wettergren?

Och våren är på G, jag är nästan säker för solen skiner och snön smälter vilket är två bra tecken. Jag vill cykla när det blir vår, men vaktmästarna vill slänga min cykel, för det ser inte ut som den används. Så stod det på lappen i alla fall. Fallet kan ju vara så att den inte används men jag vill använda och jag vill inte slänga den.

En avslutande fråga - Kan man åka dit för rattfylla i rullstol och permobil? Vore ju illa tråkigt om så var fallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0