Innan allvaret

Min paus från allvaret är slut. Är tillbaka i Karlstad efter en lång weekend i Falköping. Det var en relativt lugnt och trevlig helg. Torsdagen bestod av jobb för skolan och det gick väl sådär, ingen kom till mitt föredrag jag skulle hålla men på något mystiskt sätt tog godiset slut. På fredagen strosade jag och Eve runt på stan, inte mycket för världen men vi lyckades få med oss lite smått och gott hem. I lördags var det fest men innan det gjorde vi en visit hos farmor och farfar för att kolla läget på alla sjukdomar som håller till där. Farfar kom med en varning när jag sa att vi skulle iväg till Skövde:

- Gå inte ner till station, dom kastar fruntimmer i containrar där.

Men efter förfesten hos Emma och Lennart stod jag på station och inte hamnade jag i någon container. I Skövde väntade Husaren på oss och vi dansade och dansade. Vi dansade så mycket så vissa glömde bort att kissa. Men vad gör man inte för två trevliga Skövde-pojkar? Det var en trevlig kväll som följdes av en slapp söndag innan hemgången. Hem till allvaret.

Och idag började det. Allvaret. Tentaplugget är igång på riktigt. Jag har renskrivit allt i mitt nya fina block med mina nya fina pennor och imorgon väntar en rejäl dos plugg som förhoppningsvis ska leda till inlärning av all fakta om politisk kommunikation. Ska försöka intala mig att det är kul. Wiiee, vad kul med politisk kommunikation. Hejja Mig!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fy fan vad äckelduktig du varit då...Mer ångest till mig. BLÄÄÄÄÄ!!!!

2009-03-16 @ 20:33:16
URL: http://evelinaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0