Hederligt arbete

Jag har precis tittat på TV. The Tyra Show för att vara exakt. Inte det bästa programmet i tablån men jag fastnade. Dagens ämne var mammor som hade sexiga jobb vilket inte var så kul för döttrarna. Kan helt och hållet förstå detta. Morsorna gjorde det också bara för pengarna det sa dom själva och dom verkade ju inte så nedrans smarta heller för den delen.

Jag är glad att min mamma inte har något sjukt jobb som dominatrix eller strippa. Jag är glad att hon har ett hederligt arbete. Det är något att stoltsera med. Jag ska också ha ett hederligt arbete. Fast jag skulle ju gärna gå till Maxim, mest för att det är gratis inträde för brudar. Det gillas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0