Värme

Det är varmt ute, tur att mina packning inte var mer än min vanliga väska. Är tillbaka i Karlstad nu efter en helg med födelsedagsfest och konfirmation. Åker tillbaka till kära Falköping redan på onsdag, då med lite mer packning, med hjul som tur är. Är del som ska med när en hel sommar ska spenderas på annat håll än ens normala bostad.

Har varit underbart väder hela helgen och jag har fått en fin-fin t-shirtbränna efter en oplanerat lång promenad med syster och hund. Snyggast är nog nacken. Röd och grann, tur att det inte gör ont. 

Imorgon är det slutseminarium. Sommarlov på gång. Ska göra den där tentan också men det bryr jag mig inte om just idag. Nu pausar jag tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart!

2009-06-02 @ 01:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0