Trök

Det är inte mycket liv och tjo och tjim här. Det regnar. Det är lillelördag och jag är seg. Måste skaffa mig en sommarhobby. Kan ju varken bygga altan eller påta i trädgården med tankte på boendesituationen. Tur att det är utbildningsdag med jobbet på måndag så jag kanske får börja jobba sen. Ska en tur till Resö också. Då får fasen solen skina så jag får lite brun hud och ytterligare fräknar i fejset.

Känner mig inte så positiv. Kan ju ha med vädret att göra. Ska inte solen skina när det är sommarlov? Eller...

Kommentarer
Postat av: Emmy

Skyll segheten på vädret, de gör jag! saknar också solen och värmen

2009-06-10 @ 15:38:22
URL: http://emmya.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag skyller också på vädret och sitter inne och surar hela dagarna :) Vi får sluta med detta och bli lite mer positiva :)

2009-06-10 @ 17:13:49
URL: http://erikalik.blogspot.com
Postat av: Rudolf

Sol i sinnet, brun inne.

2009-06-10 @ 17:54:02
Postat av: Anonym

solen kommer maddäläjn :)

2009-06-10 @ 21:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0