Spatserar

Har pausat i några dagar här, men det får man när det är sommarlov. Det är ju det sommarlovet går ut på. Pausa alltså, och det har jag verkligen gjort. Här hemma på byggden händer det inte mycket. Inte mycket alls. Det jag roar mig med på dagarna är att ta långpromenader med Amber. Det är i och för sig inte så hemskt men det vore ju kul att göra något annat också. Har ju myror i brallan så att säga.

På måndag bli det dock full rulle. Utbildningsdag inför sommarjobbet. Massa repetition om hur man ska rädda livet på någon. Kan ju redan rädda liv men det skadar ju inte att repetera det hela igen.

Nu får det nog bli något att äta. Är ju lunchtider nu så jag kan allt äta.

Kommentarer
Postat av: Stefan!

På sommarlov och semestern ska man bygga altan!

2009-06-09 @ 15:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0