Barn

Att jag inte vill ha barn är ganska känt bland mina vänner och min familj. Jag gillar helt enkelt inte barn, dom behöver hjälp med allt och skriker och har sig. Jag tycker om dom barnen jag känner. Dom träffar man så där lagom mycket för att det inte ska bli jobbigt. Då är det okej.

Jobbigt var det dock idag. Skolavslutning och barn som vägrar sitta still och ska pilla på folk som dom inte känner. Dom tjöt och var allänt jobbiga. Än värre blev det efter en timme då lillkillen fick för sig att ligga under mina ben och pilla mig på låret. Då tog jag hans arm kollade surt på honom och sa "NEJ". Först då tog pappan honom och höll honom resten av tiden.

Jag vet jag är känslokall och elak, hur tusan kan man tycka illa om barn? Inte mitt problem. Hundar är trevliga varelser. Dom pillar en inte på låret. Så det så.


Ser det verkligen kul ut?

Kommentarer
Postat av: Mirre

ahhaha! men det klart du ska ha barn! si sådär 6 st kanske... ;) ;P <3

2009-06-12 @ 16:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0