47 fräknar senare

Solen gassar och bassänger lockar och hånar.
Att jobba i olidlig värme bara ett skutt ifrån svalkande vatten är inte kul. Men att tjäna pengar är kul. För pengar kan man göra saker. Typ gå på Plantis, äta glass, köpa kebabrulle. Har man inga pengar kan man nattbada eller ligga i häcken. Jaga katter är ett alternativ, en förutsättning är dock att katten springer från dig och inte mot dig. Men jag ska inte ligga i häcken eller nattbada för jag har ett jobb som ger mig pengar. Vet dock inte vad jag ska göra med pengarna. Kanske köpa en kanin. Jag har fått dille på kaniner. Vet inte hur allt funkar med en liten gnagare men det skulle ju vara sjukt kul. Stampe for ever! Fast min ska inte heta Stampe, kanske Pocorn.



Förresten, svettfläckar under brösten är inte sexigt. Belive me. Frigolit-morsor är inte så jäkla kul det heller.

Kommentarer
Postat av: Mirre

hahaha ;)

jag tycker du ska köpa dig en liten kanin :)

pusspuss biiiatch :P <3

2009-06-30 @ 10:46:06
URL: http://mlg.webblogg.se/
Postat av: Evelina

jag hade en kanin som hette stampe men tydligen var det en tjej så hon döptes om till stampelina haha

2009-06-30 @ 19:28:16
URL: http://evelinaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0