Testosteron

Jag är en väldigt varm människa. Jag fryser sällan och svettas desto mer. Har nog varit i klimakteriet i flera år snart. Jag tycker synd om människor som fryser. Det verkar vara mest gamla gubbar som fryser. Dom verkar frysa så mycket att dom måste sitta flera timmar tillsammans och svettas i en bastu. Jag förstår verkligen inte vad som är så kul eller skönt för den delen med bastu. Jag lever ju konstant med en inbyggd bastu i mig känns det som. Men gubbar verkar sakna denna inbyggda så dom måste promt besöka en.

Det känns som att när gubbar sitter där i bastun i sina små vita eller 70-talsmönstrade handdukar är det mycket golfbanesnack och "höhö", "hoho" och "haha". Väldigt mycket testosteron som diskuterar vad frugorna lagar för mat och vilka hushållsproblem dom kan tänkas ha.

Nej, det där med bastu är konstigt. På alla sätt och vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0