Sovmorgon

Det är skönt att sova. Jag älskar det. Har aldrig haft problem med att sova. Kan sova näst intill överallt, men en säng är såklart att föredra. Idag har jag haft sovmorgon. Har jobbat i fem dagar och blivit väckt av mobilen som surrar och jag har varit så otroligt trött varje morgon. Igår när mobilen väckte mig var jag helt borta och funderade på vad jag skulle upp och göra. Blev dock inte så munter när jag kom på att det var jobb på gång. Men idag, då blev det allt sovmorgon. Vakna av mig själv och inte av min mobil. Min första lediga dag på länge känns det som. Visst jag ska inte klaga, jag vill ju jobba så mycket som går men det är allt gott att vara ledig och få sova eller äta. Mat är också väldigt trevligt. Älskar mat, nästan allt slinker ner, men det utan lök är att föredra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0